dinsdag 3 september 2013

Prima Marketing Resin (Ingvild Bolme) bij Scrapdelight

Had ik al laten vallen hoe gek ik ben op Prima Marketing?

Een merk waar ik echt fan van ben, naast dat het voor mij sowieso moeilijk kiezen is (weegschaal, aangenaam).

Maar Prima... hoewel ik niet altijd een even grote fan van de lijnen ben, doen de bloemen en embellishments het wel erg goed bij mij.

Ik heb serieus ook gewoon pakjes Prima Marketing embellishments liggen die nog ongeopend zijn en waarschijnlijk ook nooit open gaan.
Ik vind het gewoon zonde om ze te gebruiken.
Om nu tot de conclusie te moeten komen dat de producten inmiddels al uit de handel zijn en het ook geen zin meer heeft om ze te gebruiken, gezien ik weet hoe graag klanten dan juist dat product zouden willen kopen.
 Ach wie weet, voor nu blijf ik er in ieder geval nog vaak even naar staren en zwijmelen.


Maar ook dit keer heeft Prima Marketing mij weer overtuigd en hebben ze prachtige resin embellishments van Ingvild Bolme op de markt gebracht.


Al het resin bij Scrapdelight vind je hier:

http://www.scrapdelight.nl/embellishments/resin-embellishments/



Een aantal voorbeelden van wat ze op de markt hebben gebracht:


























En mijn favoriet is ook weer in grote aantallen binnengekomen:








Voorbeelden van Prima Marketing met het Resin:










Uiteraard vind je de Prima Marketing Resin in de online winkel van Scrapdelight.

Maar je kunt het resin ook vinden in onze winkel in Nieuwegein.

Al het Prima Marketing Resin heeft een mooi plaatsje bij elkaar in de winkel.

Veel shop plezier :-)



* * * * * 

Scrapdelight Scrapbookwinkel
de Liesbosch 82e
3439 LC Nieuwegein
030-2800010


Volg ons op:


     




Retailer van o.a.
7 Dots Studio, Prima Marketing, My Mind's Eye, Tim Holtz, Basic Grey, Simple Stories, We R Memory Keepers, Project Life Becky Higgins, Cosmo Cricket, Ranger, Liquitex, Montana, Donna Downey, Christy Tomlinson, Pink Paislee en meer.

www.scrapdelight.nl







-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten